miercuri, 23 iunie 2010

EAT DA POO POO!

Nu pot sa cred ca un om de varsta lui ii instare sa posteze o porcarie de genu asta:)) .
Nu ma deranjeaza daca sunt pe pamant oameni gay sau stiu eu ce specii asemanatoare dar cand ii vad, ma amuza prima data , iar dupa aceea vine sa imi scot matele pe masa:P.
Si ieri stau cu prietenii in Krajczar si un baiat merge la WC cand se intoarce imi zice ca vezi ca acolo langa WC stau 2 baieti tare jupani care is foarte gay ....Nici la WC nu poti sa mergi ca daca nu se inchide bine usa asta sare pe tine...
Ori unde ma duc gasesc sau vad un gay sau poate ca nu imi dau seama ca respectivu ii gay cum o fost vara trecuta, numa dupa ce vorbesc cu el 20 de minute si incepe sa imi zica ca : Ce gura frumoasa ai ! sau Esti cu prietena? DAAAAAAAAAAAAA !!! nah bine:( sau vad 2 baieti care bea dintr-un singur pahar adica sug cu paiu ciocolata calda si se uita unu la altu....... ca nu le dai mai mult de 2 minute si se fut pe masa din bar ...In Roland Garros nu poti sa intri ca e Miss Travesti party ...BA MERGETI INAPOI IN AMERICA SI LASATI-MA SA IMI POT TERMINA BEREA IN BAR .....
DACA VRETI SA VA SCOATETI MATELE PE MASA SAU DACA VA INTERESEAZA IN MOD SPECIAL CUM A DECURS ACEST EVENIMENT DIN ROLAND GARROS AVETI AICI LINKU CARE VA POATE DA INFORMATII DESTULE...
http://www.darkq.net/romanian-gay/dana-de-kronstadt-si-a-implinit-visul-de-o-viata-ea-este-miss-travesti-2010/

5 comentarii:

Hot DOG spunea...

even pupu is out =))
mda.ce trist! cand te gandesti ca eu am un harem de mulatrii cu fund fibrat si dragutul din video ii face de rusine pe ritmurule unei analfabete care tipa :))

AdyK666 spunea...

cica baiat... :)) barbat baaa. :))
noh da' chiar m-o enervat aia... ma gandeam ca ii fut un pumn in gura la unu de inghite frisca cu tot cu lingurita si se comporta ca un om cu o puta, nu cu doua... (una in plus in cur) :)) gheilor!

tobi spunea...

si tu esti barbatu ala?:))) nu prea cred:)))

tobi spunea...

baietelu eventual:))

13Kill13 spunea...

Cu cat fler povesteste ala...cata gestica...pare a fi expert