luni, 24 mai 2010

Preotul modern...

Azi am găsit pe iutub un filmulet care m-a socat:)) deci asa ceva nu am mai vazut in viata mea :)) si cred ca nici nu o sa vad....

Daca v-ati uitat la filmulet care este postat mai sus va dati seama despre ce este vorba ...."deci eu nu dau cu seama ce se intampla aici" in Romania.
Nu stiu de ce nu a rezolvat cununia prin telefon ....sau si mai bine era daca intrau toti pe messenger si atunci se puteau vedea si prin webcam:))daca tot is asa de trendi preoti din zilele noastre....
Deci in viitor nu cred ca vom mai vedea nici la tara un cortegiu funerar pentru ca toti vor sta in fata calculatorului,unde vor viziona filmul cu titlul " Ultimul drum al lui Mortu Vasile", nici preotu nu v-a iesi pana la groapa pentru ca ne v-a canta si ne va citi in microfon care v-a fi auzit de fiecare "crestin" la el acasa daca a intrat pe messenger si sa logat la conferinte cu TATAL NOSTRU DE SUS....Si normal ca nici cei care nu au putut asista la aceasta conferinta nu vor fi lasati sa moara prosti pentru ca fiecare biserica sfanta o sa aiba un Hi5 sfant sau un alt loc unde se pot vizualiza pozele de oricine care este interesat de acest eveniment.
Daca ai o idee mai sfanta despre viitorul nostru scrie-mi!

Un comentariu:

peterhunor spunea...

Hai ca asta s-a dat si la stiri. E veche :-j