luni, 11 octombrie 2010

Hai sa ne vedem la Moul.....Sau mai bine nu.....



Azi am fost la faculta de la 12 pana la 2, dupa care am iesit cu prietenii in Corvinus the pub unde am beut 2 Pepsi ca eram mahmur de la bere.
Cand ma pregateam sa vin acasa ....astia vorbesc despre bocanci ieftini. Dupa care ne hotaram sa mergem spre Polus.
In drum spre Center aflam de la doi cocalari ca unu dintre noi 3 e figurant !!

Cocalar: Ba nu te duci mai incolo ?

Cocalar Hunter: Ba da

Cocalar: Ba nu te duci mai incolo?

Cocalar Hunter: Ba da !

Cocalar : Ba nu te duci mai incolo?

Cocalar Hunter: Da nu ai loc acolo?

Cocalar: Da baaaaaaaaaaaaaaa nu fi figurant baaaaaaaaaaaaaaa ....adica baaaaaaaaa.....las ca coboram la urmatoarea statie.

Urmatoarea statie ....Cocalaru: Nah eu cobor ...acum te las ...da sa nu mai fi asa de figurant ca te bat.

Noi ne-am continuat drumu spre Polus Center...
Intarm acolo ....si pula ....sub 4 millioane nu prea gasesti nimic. Asa ca am hotarat sa mergem in Mcdonald's unde am cumparat un Bigmac meniu care era 10 lej si daca cumperi si sosuri atunci platesti 1.50 pt fiecare sos:-j.
Dupa ce am mancat bine am intrat in New Yorker unde la iesire am fost nevoiti sa scoatem tot din geanta ca astia au crezut ca furam : Da noi nu furam Tibi draga....
Asa ca am venit acasa din Polus Centeru futut, cu mana goala, si totusi fara bani aproape....
Ma mai vedeti acolo la urmatoru concert Iron Maiden sau ceva de genu ....pana atunci sa va futeti marfa si bling blingurile si tot ....
Eu raman in carciuma mea ....si cumpar haine din Piata Marasti ;))