duminică, 7 noiembrie 2010

Poate facultate...


Pai am deja 20 de ani ...si da is la facultate.....
Am ales sa fac ceva care sa imi ia bani timp de 4 ani, si daca vreau sa fac ceva in viata asta amarata, atunci trebuie sa termin si masteru vietii pentru ca atunci voi primi diploma de Ing. Peisagist pana atunci voi ramane Ing. Horticol.
Acum is in anu 2 .
In primu an de faculta totul era destul de ok ....adica 23 mil. pe an ce ii taxa de scolarizare, plus inca cateva absente ( 7.50 Ron = 1 ora ....15Ron = 1 seminar) dar totusi era ok.
Anu doi am inceput cu picioru stang pot sa zic ....
Astia au marit tot ce se putea marii....asa ca acum avem de platit :
1 an scolarizare : 25 mill
1 absenta : 20 Ron ...adica 10 Ron/ora
taxa pentru reexaminari .....2 mil.
Cireasa de pe tort ii ca daca nu duci banii respectivi la timp ...astia iti baga si amenda.....
Daca imi imaginez un student care ii chelner si are intr-o luna salar de maxim 10 mil ...din bani aia isi plateste doar abentele ....ramanand restu ....+inca sa se poata intretine ca ma gandesc ca au crescut si preturile la camin ...
Ce pula mea mai vreti ....
Va dam toti bani care ii avem ....si inca profesorii din universitati se plang ca nu au bani ....
Daca ma gandesc logic ...intr-un an numa de la 10 copii care is la taxa faculta primeste 250 de mil...si avem 2000 de studenti sau poate si mai multi ....
Toti profesorii se plang ca nu au bani sa cumpere vata si cutite si chestii pt. medicina veterinara ....
Plantele din ierbare sunt din vremea lui Ceausescu ...si noi ne mandrim ca avem cea mai bogata gradina botanica din romania .....sau aproape ....(Si ca la noi creste si Cannabis Sativa).
Practica (2-3 saptamani) la noi nu se plateste ...si daca vrei sa lucrii la o firma , nu te lasa.
Un profesor ...mi-a zis la inceputul anului ca, sa nu ne miram daca la sfarsitul anului 4 o sa avem de platit 40 50 de mil pe an .
Si platesti atatia bani pentru ce ? Termini facultatea pentru ce?
Ajungi pe strada cu diploma de Ing. sau de Medic sau de Architect. Pentru ca toti picam la intrebarea ca : Experienta in domeniu ? 0 ! Atunci ne pare rau .
Si si asa sunt multi Prosti care cred ca daca termina inca o facultate atunci cineva ii va ajuta .
Toti cei care au 2 sau mai multe facultati si lucreaza, au pile mari in domeniu. Cei care nu au pe nimeni poate vor avea o sansa daca cineva v-a dansa pentru ei la DANSEZ PENTRU TINE.
Mai bine ma duceam la Academia de politie (unde nu ma baga astia ca am nume de ungur ) si umblam si eu cu bastonu prin oras si dadeam amenzi la oameni care injura in trafic sau sub influenta alcoholului in puburi si cluburi. Dupa 2-3 ani ma trimiteau astia in Irak si muream acolo cu un glont in cap si poate eram mai fericit decat sa stau aici si sa mor de foame cu diploma de Ing. in mana.!

Un comentariu:

AdyK666 spunea...

stai mai sa ai diploma... apoi vezi tu ce faci.
daca esti "labar" tot asa o faci indeferent daca ai sau nu diploma.