luni, 6 septembrie 2010

Incepe incet Faculta

Da incepe faculta si nu stiu de ce dar eu inca nu am terminat anul I si deja ar trebuii sa ma pregatesc pentru anu 2.
Multi prieteni care acum au fost in clasa a 12-a abia asteapta sa intre in sala si sa vada cum ii la faculta...Sfatul meu pentru cei din calasa 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 este "Ba nu va mai uitati la filmele americane ca nu-i la fel in romania. Singurul lucru care seamana este faptul ca dupa ce s-o sunat poti sa iesi ...sau daca ai chef si in timpu orelor.
Dar nu despre asta vreau sa vorbesc acum :
Am fost la examen ...stiti voi , la olimpiada de toamna cum ar veni . Am avut restanta la Geometrie descriptiva ii o materie naspa. Si spun asta pentru ca avem un profesor PERFECT la care trebuie sa stii tot ....pentru ce? Adica ai 2 subiecte la examen si daca nu treci la ambele atunci ai un 4 .
Am intrat la examen cu 5 minute intarziere si ma pune in prima banca . Dupa care primesc cerinta si incep sa scriu...Odata aud ca cineva vorbeste in spate si cand ma intorc vad ca profu ii explica la cineva ce trebuie sa faca MAI EXACT...si a asa tot ii explica la toti cate ceva mai putin mie . In final vine la mine si zice ca:
-Nah ii bine treci la urmatoru ca ai 25 de minute
Am si trecut la urmatoru unde trebuia sa desenez. Profu statea fix langa mine si se uita ce prostii fac acolo, dar nu era instare sa spuna macar atat
-BA HANDICAPATULE VEZI CA NU-I BINE.
Ieri am primit rezultatele .....4
Pot sa imi bag pula in el ....de GD

2 comentarii:

goth_angel spunea...

mda...si eu acum am venit de la olimpiada:))...macar profu nostru o fost fair-play si nu o aratat la nimeni:))

Vanyna spunea...

auzi,da ce,tu vrei sa-mi faci in ciuda?poate ma enervez si nu termin faculta anu asta,noah:))!si atunci am si eu mai mult timp de party_uri:))