joi, 9 septembrie 2010

We go pogo!

Acum un an am inceput cu un prieten sa facem rockoteca in Cluj-Napoca. Aceste party-uri au fost tinute in doua puburi diferite (Pub Zone, Atmosphera). A trebuit sa renuntam la Atmosphera pentru ca patronu o zis ca nu vrea sa asculte muzica satanista ce "mixam" noi acolo, asa ca am plecat. Urmatoarea statie a fost Pub zone unde nu am avut probleme cu conducerea localului , dar am avut probleme cu faptul ca nu prea umbla lumea pe acolo, asa ca nu am avut pentru cine pune muzica .
Acum vrem sa continuam aceste party-uri dar nu am gasit un pub inca care ne-ar conveni (stil de muzica, patron ok, si unde sa avem public care sa se distreze). Daca aveti idei unde am putea tine aceste party-uri va rog lasati un comment.
Puteti asculta mai multe stiluri de muzica : Hardcore, Metal, Punk, Ska, Reggae. Intrarea te v-a costa 3-5 lei.:)).
Pana acum cei care au fost la aceste evenimete au zis ca ii ok si o sa mai vina si alta data.
Daca totul merge bine atunci vinerea sau sambata viitoare vom incepe aceste party-uri. Unde sper sa vina oameni care stiu sa se distreze sa consume alcohol si etc...
Noi incercam sa punem muzica pentru toate gusturile din aceste 5 stiluri . Daca te intereseaza We go pogo! si ai o formatie care iti place foarte mult dar nu-i cunoscuta de lume atunci lasa un link si o vei auzii acolo.
Cand vom gasi localu ideal o sa postez numele si adresa.
Pentru mai multe detalii va sta la dispozitie adresa de mesenger : wego_pogo

3 comentarii:

Lacrimi sterse spunea...

Sper sa mearga bine, sa puteti incepe ;)

ChrySs spunea...

Uhm..titlul blogului welcome to the jungle imi aminteste de melodia de la G'n'R..Bafta in proiectul vostru!

Ciprian Drăghici spunea...

Sal!

Gasesc interesant si digerabil blogul tau motiv pentru care te invit sa facem schimb de link.
Daca esti de acord pune in blogrolul tau http://gigelitatea.blogspot.com , trimite-mi un email la gigelitatea@gmail.com si te voi adauga in blogrolul din celalalt blog al meu http://jostraianbasescu.blogspot.com

In virtutea comunicarii sper sa imi raspunzi invitatiei indiferent de decizia pe care o vei lua.

Mercic!