joi, 9 septembrie 2010

We go pogo!

Acum un an am inceput cu un prieten sa facem rockoteca in Cluj-Napoca. Aceste party-uri au fost tinute in doua puburi diferite (Pub Zone, Atmosphera). A trebuit sa renuntam la Atmosphera pentru ca patronu o zis ca nu vrea sa asculte muzica satanista ce "mixam" noi acolo, asa ca am plecat. Urmatoarea statie a fost Pub zone unde nu am avut probleme cu conducerea localului , dar am avut probleme cu faptul ca nu prea umbla lumea pe acolo, asa ca nu am avut pentru cine pune muzica .
Acum vrem sa continuam aceste party-uri dar nu am gasit un pub inca care ne-ar conveni (stil de muzica, patron ok, si unde sa avem public care sa se distreze). Daca aveti idei unde am putea tine aceste party-uri va rog lasati un comment.
Puteti asculta mai multe stiluri de muzica : Hardcore, Metal, Punk, Ska, Reggae. Intrarea te v-a costa 3-5 lei.:)).
Pana acum cei care au fost la aceste evenimete au zis ca ii ok si o sa mai vina si alta data.
Daca totul merge bine atunci vinerea sau sambata viitoare vom incepe aceste party-uri. Unde sper sa vina oameni care stiu sa se distreze sa consume alcohol si etc...
Noi incercam sa punem muzica pentru toate gusturile din aceste 5 stiluri . Daca te intereseaza We go pogo! si ai o formatie care iti place foarte mult dar nu-i cunoscuta de lume atunci lasa un link si o vei auzii acolo.
Cand vom gasi localu ideal o sa postez numele si adresa.
Pentru mai multe detalii va sta la dispozitie adresa de mesenger : wego_pogo

2 comentarii:

Interzisa. spunea...

Sper sa mearga bine, sa puteti incepe ;)

ChrySs spunea...

Uhm..titlul blogului welcome to the jungle imi aminteste de melodia de la G'n'R..Bafta in proiectul vostru!