luni, 26 martie 2012

Hi

Dupa 0 pauza de un an aproximativ mi-am amintit si eu ca mai am si un blog pe care nu am scris de mult .

Am tinut aceasta pauza din motive destul de serioase, deoarece unele posturi pe care le-am scris nu prea le placea la lume (cica am sticat reputatia unor institutii sau sate sau etc) . Eh bine acum ... ma intreb ....oare care reputatie? ...

Infine ...sa uitam de chestiile rele deoarece a venit in sfarsit primavara si pe la Cluj . Poti sta linistit in parc (daca se mai poate numi parc ....mai bine santier) la o bere si sa numeri cocalari care trec in fata ta . Trebuie sa recunoastem ca dupa venirea primaverii au aparut si astia ca viermii dupa o ploaie buna. Cand apune soarele iar cluburile si puburile nu sunt inca vizitate de lume (intre orele 8 si 10 ) poti sa stai pe Piata Unirii si sa numeri batranii , cfr-i, etc..care se aduna in numar de 15 20 si inca tot protesteaza saraci . Nu stiu ce vor face aceste persoane dupa ce scapam de Basescu ....Vor avea mai mult timp liber ca un student ;)).





Niciun comentariu: