marți, 29 iunie 2010

BRB Geometrie Descriptiva in toamna!


Da deci multi dintre voi ati terminat deja sesiunea ...eu acum incep:)) azi am avut primul meu examen care se poate numi asa pentru ca am mai avut si la sport, engleza si info da era lejer la toate .
La seminar tot anu asta am facut niste desene pe foi A3 si A4 care daca nu ieseau perfect trebuia sa incepi de la inceput si iar ti se ducea 2 3 ore de-am pixu pentru ca atat a durat pana ti-ai terminat un desen din asta futut, la GD.
Profu in fiecare ora ne cerea desenele si le corecta dar daca nu erau terminate atunci nici nu se uita peste ele asa ca eu le-am lasat pe ultima ora sa fiu si eu cool ....
In ultima zii cand ma duc la prof ca si eu mi-am terminat desenele imi zice ca nu mai are timp acum de mine ca trebuie sa plece ( mai aveam 30 de min din ora) si sa revin ziua urmatoare :( oook domnu...
Revin ziua urmatoare la care ...--Pai da ..am zis eu sa vii azi cu plansele?
--DAAAA...
--Da eu acum nu am timp de ele ca trebuie sa plec la decanat am niste note de trecut in catalog dupa care ma duc acasa...hai daca poti maine...
--Pai da pot ..o sa incerc
Ziua urmatoare aveam de la ora 10 examen la info asa ca m-am trezit de dimineata la 8 si ma duc la prof sa imi corecteze plansele ...
--Da ..nah hai sa le vad!-- Da bun ...incepe de la inceput .....da bun ...asta trebuie corectat...da astai ii bine ...etc..
Am avut 15 planse de predat. Si chiar prima plansa nu aveam la mine ca el o zis ca nu e necesar sa il predam asa ca nu l- am carat dupa mine.--Da vezi ca nu ai prima plansa !!!
--Da ati spus ca nu e obligatoriu sa il predam
--Cine eu? Mie sa i-mi aduci si plansa aia ..... A da si vezi ca saptamana viitoare nu o sa fiu aici ca plec undeva .
--ooook
Am avut inca 30 de min liber asa ca m-am apuca de corectat planse, dar cum nu am avut timp destul sa le refac pe toate m-am dus la examenu de info , am luat 10 la info si ma duc acasa dupa aia ..Trece o saptamana...
Ieri ma duc la faculta sa il caut pe prof da nu era ....asa ca m-am gandit ca azi dupa examen i le dau si o sa fie ok . Intru azi in sala stau 5 minute dupa care profu ca cine nu si-o predat plansele ....LA REVEDERE...
-- Da domn profesor le am la mine .....
--Si tu crezi ca eu stau sa ti le corectez acum?
Problema e ca dupa bani sta ce primeste dupa absentele facute de mine:-j .
Si asa am ramas din GD pe toamna ....Ca profu ii un gen din ala ....BA DA TU STII CU CINE VORBESTI ?

Niciun comentariu: