marți, 15 iunie 2010

Cersetori la facultate

Ba azi ma duc si eu odata in semestru asta pe 8 la facultate si stau in fata cladirii lejer si fumez o tigara. Odata vad ca apare o femeie de 30 de ani maxim si vine spre mine, pe cand sa mai trag un fum din tigara aud ca :
--" Baiatu esti din CJ"
--"DAAAAAA"
--Nu poti sa ma ajuti cu ceva"? ma gandeam in acel moment ca v-a trebuii sa-i car niste carti sau ceva ...da nu..
--Stii ca acum am venit in CJ si am ramas aici fara nici un ban ....NU AM BANI NICI DE INTERCITY.
--Da v-a inteleg dar problema e ca am venit doar la ore si nu mi-am adus bani cu mine deci nu pot sa v-a ajut.
--Aha nah bine atunci...
Ba da l-as fi inteles daca cerea bani pentru personal ....da nu pentru intercity:-j bine ca nu o vrut sa ii platesc un taxiu pana in Bucuresti:-j .
V-a inteleg ca ii criza si ca Boc ne taie salariile ....dar nici chiar asa.

Un comentariu:

13Kill13 spunea...

Si ai gasit si tu scuza :))
Zi-i ca esti falit si gata :))

Ciudata limba mai ai aici :-l