marți, 27 iulie 2010

Fara numar!

Am fost in Croatia saptamana trecuta si pentru a putea supravietuii acolo am scos de pe card bani din bancomatele de acolo.
Cand am venit acasa mi-am numarat banii ce au ramas si erau 130 de Kuna.
Prima data cand am mers in oras am vrut sa ii schimb undeva si nu am gasit . Azi am chemat un prieten cu mine si am colindat toate bancile din centru Clujului dar nimic , insa am ramas cu amintiri funny:P

BT=Banca Transilvania:

Eu: Intru in banca si ma duc la caserie unde ii dau banii si nu ii zic nimic.
Aia: Imi ia bani si se uita daca nu sunt falsificati dupa care cauta in calc valuta care seamana cu ce i-am dat dar din pacate nu gaseste. Dupa ce a verificat tot, mai era o singura chestie de facut ....De unde ai banii astia ?
Eu: Din Croatia!
Aia: Aaaaaaaaaa ...pai da nu schimbam.!

Romanian International Bank

Eu:Buna ziua! Nu schimbati valuta din Croatia?
Aia: AAAAAAA uitate pe tabelu de pe usa si daca nu vezi atunci......AAAA scuze am dat jos!
Eu: ok mersi...

ING


Eu:Buna ziua! Pot sa depun valuta pe card ?
Aia: DAAAAAA
Eu: Si orice valuta?
Aia: DAAAAAAA
Eu Bine atunci vreau sa depun pe un card bani din Croatia!
Aia: AAAAAAA da nu se poate!

Alta banca BT

Eu: Nu stiti ce banci lucreaza cu valuta din Croatia?
BT: Banca Nationala Romana!
BNR: Noi nu lucram cu valuta ...ne pare rau!

Ultimu loc unde poti sa mergi cand vrei sa schimbi valuta sunt bijnitarii din fata la Disel THE club si acolo poti sa fii jupan pt 2 minute pentru ca dupa aia afli ca ti-au furat banii.
Eu: Buna ziua ! Schimbati valuta?
Bijnitaru: Da! Ce valuta ai?
Eu: Din Croatia...130!
B: Si din ce an le ai?
E: Pai din anu asta
B: Nah bine ...
Dupa care isi scoate un calculator si incepe sa calculeze (apasa pe 2 3 butoane) dupa care:
B: NU IMI TREBUIE!
Asta e ....acum am noroc la nunti si la botezuri unde v-a canta Guta si Salam ....ii dau Kuna ....ii valuta da nu are ce face cu el:)) ca nu il schimba nimeni:P Fara numar v-a fi de la mine pt Guta:P
Asta e traim in romania si asta ne ocupa tot timpu!

2 comentarii:

AdyK666 spunea...

da ma.. :)) sa-ti fut kuna... ca mi-o ras blonda de la ING in creasta cand am zis "KUNA" :))
noh las... ii dai la gutza...

Andreea spunea...

ce noroc ai cu băncile. =))