sâmbătă, 10 iulie 2010

Primu meu concert....

Cant la bass de vreo un an dar nu prea bine ....asa ca inca nu am formatie.
Acum doua zile m-a rugat prietena mea sa invat Happy BIRTday toooooo youu ca peste doua zile are mama ei ziua de nastere.
--ok
Am venit acasa am invatat si azi ma duc sa imi tin primu meu concert:)) Asa ne-am inteles ca cineva canta la tobe si eu la bass. Cand am vazut pe tatal ei, ca vine cu camera de filmat am uitat tot:)) si cand am auzit tobele eram pe spate:)) ceva de genu
--NU TRAGE NU TRAGE:))
Da in final o iesit ok si sarbatorita o inceput sa planga nu stiu de ce(ori eram prea buni , ori prea naspa si se gandea: cat de trist ii viitorul nostru:)))

2 comentarii:

Thor spunea...

=))))))))))) ahahaha.... ma pai si mie imi dau cateodata lacrimile cand te aud la bass :))
fain ca ti-o iesit si n-ai cantat Alcohol de la Gogol in loc de hbty! :))) \m/

13Kill13 spunea...

Poate ca ai dat de brown note :-?