luni, 26 iulie 2010

Prima zi de practica!

Facultatea de Peisagistica a hotarat ca studentii din anul I sa lucreze in practica la Centrul Militar din Cluj-Napoca. A trebuit sa mergem la ora 8 dimineata pentru a putea incepe lucrarile de la ora 10, pentru ca astia de la politie au trebuit sa vorbeasca si cu Barack Obama daca ne lasa sa intram, devoarece poate ca o sa furam un copac sau stiu eu ce. Poti intra in cladire, respectiv in gradina doar cu buletinul, pentru mine nu era problema ca am avut si pasaportu la mine devoarece duminica m-am intors din Croatia.
Dupa ce am intrat in gradina deja eram asteptati de 3 militari bazati care au vrut sa ne zica cateva lucruri dupa ce se prezinta.
ex: Ma numesc .........si sunt locotenent la centrul militar din cluj ....sunt aici ca sa va zic cateva lucruri despre protectia muncii. Ma gandesc ca ati mai fost la practica si stiti niste lucruri ce aveti si ce nu aveti voie sa faceti . As mai avea ceva de adaugat ...asa cum vedeti in spatele vostru se renoveaza pertetele asa ca nu aveti voie sa umblati pe acolo. Nu aveti voie sa parasiti cladirea doar odata de la ora 12 30 pana la 13 00...si inca ceva NU AVETI VOIE SA MERGETI LA WC DOAR CATE 2 PERSOANE ODATA SI NU IN GRUP.
Dupa ce am fost informat despre aceste lucruri am intrat in gradina unde profesorul nostru ne-a explicat niste lucruri despre arbori ,arbusti etc , si am fost lasati pe doua fete care sunt doctoranti ( ma gandesc ca doctoranti la drept) . Dupa ce a plecat profu am inceput sa lucram din greu cu foarfeca dupa care cu sacurea si cu ferastarau. La ora 4 revine domnu profesor si din gradina aia frumoasa care a fost vede un singur lucru ....ii prea multa lumina acum ....da pentru ca din tufe mari au ramas doar 3 4 tulpini de 1 metru si fara frunze.
Cand a observat chestia asta, profesoru avea fata aia de : Vai doamne mi sau dus 10 millioane vai doamne inca 10 :)) . Dupa ce isi revine : Bine maine daca nu ploua mergem la facultate si aducem de acolo Iasomie si pe asta il scoatem de aici :)) la care cineva din spate "Asta era Iasomie?" :))
Din patru tufe destul de mari am umplut de crengi 1 camion mare care transpora soldatii:)) .
Am vorbit cu un militar care statea de paza acolo si a zis ca au noroc, ca nu am primit si drujbe.
De ce am spus mai sus ca fetele termina doctoratu la drept ...pentru ca ultimele modificari si taieturi au fost facute de ele.

Niciun comentariu: